– Działanie systemu jest proste – Po przyjściu do wydziału podchodzimy do biletomatu i wybieramy na dotykowym ekranie kategorię sprawy, którą chcemy załatwić. Po otrzymaniu właściwego biletu oczekujemy na komunikat głosowy zapraszający do konkretnego stanowiska. Należy pamiętać, że jedna sprawa przypisana jest do jednego biletu. System umożliwia też klientom podgląd stanu kolejki na zainstalowanym w holu monitorze oraz online.
Udogodnieniem dla klientów będzie też możliwość zarezerwowania kolejki przez internet. Dzięki tej funkcji mieszkańcy powiatu mogą z wyprzedzeniem zaplanować wizytę w wydziale komunikacji na konkretny dzień i godzinę.
– Po internetowej rejestracji do wybranej przez siebie kolejki drukujemy e-maila lub zapisujemy kod. Po przybyciu do urzędu (na kilka minut przed umówioną godziną) potwierdzamy wizytę w biletomacie wprowadzając kod cyfrowy rezerwacji internetowej, drukujemy bilet do wybranej kolejki i oczekujemy na swoją kolej. Spóźnienie lub niewygenerowanie biletu oznacza rezygnację z umówionej wizyty.
Nowy system kolejkowy rusza od wtorku (8 grudnia br.), a rezerwacje internetowe od dziś.
ZAPRASZAMY!!!